середа, 23 грудня 2015 р.
Модуль 9
Модуль
9 допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі
спрямовувати себе у навчанні та про роль та місце диференційованого
навчання - навчання, при якому вчитель враховує і задовольняє потреби
усіх учнів, як тих, які мають труднощі в навчанні, так і талановитих. Я
зрозуміла, що учні не тільки повинні виконувати самостійні роботи за
інструкціями, а й ставити собі власні навчальні цілі, планувати свою
власну траєкторію, реалізовувати та оцінювати свою діяльність виходячи
зі своїх цілей. А вчитель повинен виступати у цьому процесі в ролі
наставника.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар